Sunday, September 26, 2010

こんしゅうの しゅうまつ、なにを しますか?


Hiragana ver.
こんしゅうのかようびともくようびにテストがありましだからきんようびにけいそくうちでねました。どようびにフットボールゲ-ムがありましだからぼくのうちでともだちとみました。そして、セオさんとメキシコのりょうりをたべました。
でも、らいしゅうのげつようびとかようびににほんごのテストがあります。そして、ファイナンスのテストがあります。それから、とようびのばんからにちようびまでとしょかんでべんきょうしましだ。

Kanji ver.
今週の火曜日と木曜日にテストがありましだから金曜日に計測うちで寝ました。土曜日にフットボールゲ-ムがありましだからぼくのうちでともだちと見ました。そして、セオさんとメキシコの慮利をためました。
でも。来週の月曜日と火曜日に日本語のテストがあります。そして、ファイナンスのテストがありまた。それから、と曜日の晩から日曜日まで図書館でべんきょうしました。


5 comments:

  1. わかりません。 けいそくって なんですか?
    Then later I think you say something like my friend and I watched the football game in my room, but it was written really confusingly... It might have been right, but it was definitely over my head. Then you say something about Seo san and mexico and eating.... I am confused... Can you tell me what you were trying to say... You use the particle と a lot, and I am assuming you are using as and... and you use the particle から, I am assuming for from. You must be really advanced because I have a very tiny idea of what you are saying...

    ReplyDelete
  2. ああ、そですか。フットボールゲームへ いきましたか?

    ReplyDelete
  3. かんじの ver.は とてもいいですね~

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. すごいい。 かんじですか。。。。

    ReplyDelete